Kwestionariusz badania świadomości potrzeb dzieci z dysleksją
Jaki rodzaj dostosowania wymagań edukacyjnych zapewnia dziecku szkoła?
Treść zadań jest odczytywana dziecku na głos |
|
Dziecko ma więcej czasu na rozwiązywanie zadań na lekcjach |
|
Dziecko otrzymuje prostsze zadania na lekcjach |
|
Dziecko dostaje więcej czasu na wykonywanie niektórych zadań domowych |
|
Ocena prac pisemnych nie jest obniżana z powodu błędów ortograficznych |
|
Ocena prac pisemnych nie jest obniżana z powodu brzydkiego charakteru pisma |
|
Dziecko jest zwolnione z drugiego języka obcego |
|
Dziecko może korzystać z kalkulatora na matematyce |
|
Dziecko może korzystać z dyktafonu na lekcjach na lekcji |
|
Dziecko może korzystać ze słownika ortograficznego na lekcjach |
|
Dziecko może korzystać z edytora tekstu na lekcjach |
|
Dziecko może korzystać z komputera na lekcjach |
|
Dziecko może przynosić prace domowe napisane na komputerze |
|
Dziecko ma do dyspozycji materiały edukacyjne dostosowane specjalnie do jego potrzeb, np. tekst zapisany jest większą czcionką, ma szersze interlinie, jest wydrukowany na papierze w innym kolorze |
|
Inne |
Jakiego rodzaju pomoc otrzymało dziecko w szkole po diagnozie?
Zajęcia kompensacyjno-korekcyjne (terapia pedagogiczna) |
|
Terapia logopedyczna |
|
Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze |
|
Psychoterapia |
|
Inne |